„Mistrzu, zwolnij” - Policja i PZU z mocnym przekazem do kierowców
Polska Policja jest partnerem kampanii "Mistrzu zwolnij" przygotowanej przez PZU. To ważna i potrzebna inicjatywa, aby dotrzeć do kierujących pojazdami i uświadomić, że przekraczanie dopuszczalnej prędkości nie tylko jest wykroczeniem, ale także może zakończyć się tragicznie...
Dziś, 2 września, wystartowała szeroko zasięgowa kampania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, internecie oraz w kinach na terenie całej Polski, w czasie której będzie prezentowane będą spoty w reżyserii uznanego polskiego reżysera i scenarzysty Jana Komasy. Będą one pokazywać niebezpieczne zachowania kierowców i ich konsekwencje.
Do polskich kierowców trafi także milion naklejek z hasłem „Mistrzu, zwolnij”. W ramach wspólnych działań także policjanci, w czasie kontroli na drogach całej Polski, wręczać będą kampanijne naklejki i ulotki oraz edukować kierowców w zakresie bezpiecznej jazdy. Naklejki będą również rozdawać agenci PZU oraz pracownicy oddziałów PZU.
Naklejka „Mistrzu, zwolnij” to nie gadżet. To prośba, zachęta, ale też deklaracja: „jeżdżę ostrożnie”. Naklejając ją na samochód, bierzesz odpowiedzialność i dajesz sygnał innym, że sprzeciwiasz się brawurowemu zachowaniu za kierownicą.
Akcję zapoczątkował wspólny briefing, w którym udział wzięli przedstawiciele Komendy Głównej Policji z I. Zastępcą Komendanta Głównego Policji nadinsp. Romanem Kusterem oraz Członkowie Zarządu Grupy PZU. Poniżej przedstawiamy kilka zdjęć z tego spotkania. Pełna relacja z inauguracji kampanii „Mistrzu, zwolnij” znajduje się na stronie internetowej Komendy Głównej Policji - LINK.